მარკეტინგი: Page 5
პარადოქსი, თუ რატომ ვრცელდება ზოგიერთი რამ სწრაფად
"უკეთესი იქნება, თუ ისეთ რამეს გააკეთებთ, რომ ადამიანებმა ღამით დაძინება ვერ შეძლონ, ვიდრე ვინმესთვის რაიმეს არ გააკეთებენ."
ფსიქოლოგიური ზემოქმედების 5 გზა, რომელიც ბიზნესის დაწყებამდე აუცილებლად უნდა იცოდეთ
ოდესმე თუ გამოგიყენებიათ ტექნიკა Pomodoro? - ცოტა ხანს მაქსიმალური პროდუქტიულობით მუშაობთ და შემდეგ კი ისვენებთ. იქნებ სცადოთ
ოთხი ფსიქოლოგიური ჭეშმარიტება გაყიდვების გასამარტივებლად
შემსყიდველობით ქცევას უმეტესად ემოციები მართავს, რასაც შემდეგ ლოგიკა ადასტურებს. სწორედ ამიტომ არის ანტრეპრენერებისთვის მნიშვნელოვანი გაყიდვების გასაზრდელად ფსიქოლოგიის გამოყენება
5 გზა, რომლითაც სოციალურმა მედიამ ტურიზმის მარკეტინგი შეცვალა
როგორ შეცვალეს ჰეშთეგებმა მთელი ინდუსტრია
მარკეტინგული სააგენტო კარდინალური ცვლილებებისთვის
BIZ Experiences მარკეტერების ანტრეპრენერულ ისტორიას მოგითხრობთ
"მილენიალების" ყურადღების მიქცევის 4 მარტივი გზა
ე.წ. "მილენიალები" სოციალური ქსელის ყველაზე დიდი თაობაა და მათი იგნორირება ნამდვილად არ ღირს
ნუ შეგეშინდებათ თქვენი ბაზრის გიგანტების, დაადგინეთ ვინ არის თქვენი ნამდვილი კონკურენტი
შესაძლოა ასე არ ფიქრობდეთ, მაგრამ სინამდვილეში თქვენთვის სახიფათო ყველაზე მსხვილი კომპანია სულაც არ იყოს
7 მიზეზი, თუ რატომ აქვს დიდი მნიშვნელობა საძიებო სისტემის ოპტიმიზაციას ნებისმიერი სტარტაპისთვის
თქვენს სტარტაპს მეტისმეტად მოკრძალებული ფინანსური შესაძლებლობებიც რომ ჰქონდეს, უკიდურეს შემთხვევაში დამოუკიდებლად მაინც უნდა სცადოთ საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია
თქვენი პირველი პროდუქტი წარმატებულია. მეორეც ხომ არ უნდა გაიტანოთ ბაზარზე?
ახალი პროდუქტის გამოშვებამდე ყველაფერი საფუძვლიანად შეისწავლეთ და არც პირველი გაკვეთილები დაივიწყოთ
ფსიქოლოგიური ზემოქმედების 5 ხერხი, რომელიც ვებგვერდზე კონვერსიას ზრდის
თუ მარტივ ვებგვერდს შექმნით, თქვენს კლიენტებს შენაძენის გაკეთებისკენ უბიძგებთ
თქვენი კომპანიის ინტერნეტრეპუტაციის დაცვის 4 გზა
კრიზისის დადგომამდე ყურადღება მიაქციეთ, როგორ გამოიყურება თქვენი კომპანია ინტერნეტში
ცოცხალი ივენთები - ბრენდინგის უმნიშვნელოვანესი ნაწილი
პირისპირ შეხვედრა ყოველთვის იყო და დღემდე რჩება ურთიერთობის საუკეთესო ფორმად
ელექტრონული კომერციის 5 საიდუმლო, რომელთა გამხელაც "ექსპერტებს" არ სურთ
ბევრისთვის ელ. კომერციის ეს ხუთი საიდუმლო ზედმეტად ძვირადღირებულია საიმისოდ, რომ სხვას გაუზიაროს.
ბრენდინგის 5 საყურადღებო ტენდენცია 2019 წლისთვის
ილუსტრაციები, მინიმალიზმი და მილენიალები ის ტენდენციებია, რომლებსაც ყურადღება უნდა მიაქციოთ ბრენდინგის სტრატეგიაში